ESPA

Επιστροφή προϊόντων


Πολιτική ακυρώσεων, επιστροφών & αλλαγών

1.1. Η αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος υπόκειται στους ακόλουθους όρους:

Το προϊόν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση που ήταν κατά τον χρόνο παράδοσης, δηλαδή δεν έχει φορεθεί, δεν έχει χρησιμοποιηθεί, δεν έχει πλυθεί, δεν παρουσιάζει κάποια φθορά, ελάττωμα ή ανεπιθύμητες οσμές και συνοδεύεται από τη συσκευασία του, την ετικέτα (καρτελάκι) και την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.

1.2. Η επιστροφή του προϊόντος είναι δυνατή στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α. Όταν το προϊόν που σας παραδόθηκε δεν είναι αυτό που παραγγείλατε. Στην περίπτωση αυτή, το προϊόν πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την παράδοση, ειδάλλως η Επιχείρηση δεν υποχρεούται να προβεί σε δεύτερη παράδοση.

β. Όταν το προϊόν παρουσιάζει ουσιώδη ελαττώματα, μπορείτε να ζητήσετε αντικατάσταση, μείωση της τιμήματος ή πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Σε αυτές τις δύο περιπτώσεις (α και β), επωμιζόμαστε το κόστος επιστροφής μόνο εάν στείλετε τα προϊόντα με  την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών «SPEEDEX COURIER» ή «ΕΛΤΑ COURIER», που παραλάβατε.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών, αναλαμβάνετε εσείς το εν λόγω κόστος. Το προϊόν πρέπει να τοποθετείται στη συσκευασία του προσεκτικά για την αποφυγή πιθανών ζημιών κατά τη μεταφορά.

1.3. Αλλαγή του προϊόντος.

Εντός 14 ημερών από την παράδοση, έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε το προϊόν που λάβατε με προϊόν της ίδιας τιμής ή υψηλότερης, πληρώνοντας τη διαφορά. Αλλαγές πραγματοποιούνται μόνο κατόπιν τηλεφωνικής στο +(30) 2463400040 ( Δευτ.-Σαβ.: 10.00-14.00 ) ή στέλνωντας email στο thecartgr@gmail.com και μόνο με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύουν τα εμπορεύματα. Σε αντίθετη περίπτωση επιβαρύνεστε με επιπρόσθετη χρέωση 7€, στην διαδικασία της αλλαγής. Θα επιβαρυνθείτε με το κόστος κάθε ζημίας που τυχόν προκληθεί στο προϊόν κατά την επιστροφή. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε την αλλαγή σας άμεσα, έχετε το δικαίωμα να αξιοποιήσετε το ποσό της αξίας για την πραγματοποίηση αγορών εντός 60 ημερολογιακών ημερών. Σε αντίθετη περίπτωση χάνεται η αξία του ποσού. Στην περίπτωση που μας επιστραφεί προϊόν το οποίο υπέστη οποιαδήποτε φθορά, σε σχέση με την αρχική του κατάσταση η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να ασκήσει κάθε νόμιμο δικαίωμά της επιφυλασσόμενη και για τη διεκδίκηση τυχόν κάθε είδους αποζημίωσης. Για λόγους υγεινής αλλαγές στα κοσμήματα & αξεσουάρ δεν γίνονται δεκτές.

2. Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας από το site για οποιονδήποτε λόγο έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε και να επιστρέψετε την παραγγελία σας μέσα σε 14 ημέρες, για οποιονδήποτε λόγο και χωρίς αιτιολόγηση, εφόσον εμπίπτετε στην έννοια του καταναλωτή σύμφωνα με το Ν. 2251/1994 όπως εκάστοτε ισχύει. Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι δυνατή αποκλειστικά μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος. Εάν η προθεσμία των 14 ημερών για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης λήγει σε μη εργάσιμη ημέρα, η προθεσμία παρατείνεται έως την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Με την άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην αρχική του άριστη κατάσταση (as new) στην οποία σας παραδόθηκε. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.

Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης θα πρέπει να μας ενημερώσετε στα στοιχεία επικοινωνίας μας (μέσω email στο thecartgr@gmail.com, ή τηλεφωνικά στο ++(30) 2463400040 ) και στη συνέχεια να στείλετε πίσω το προϊόν. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την προδιατυπωμένη φόρμα υπαναχώρησης. Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων βαρύνουν αποκλειστικά εσάς. Τα προϊόντα θα πρέπει να μας αποσταλούν χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ενημέρωσή μας. Σε κάθε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης θα πρέπει να μας γνωστοποιείτε το tracking number της αποστολής, ώστε να παρακολουθούμε τη διαδικασία. Η επιχείρηση προβαίνει σε επιστροφή χρημάτων στον πελάτη, με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την αγορά του προϊόντος. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβει η επιχείρηση το προϊόν.

Στην περίπτωση που έχετε πληρώσει με κάρτα πληρωμής προβαίνουμε στην εντολή προς τον εκδότη της κάρτας όταν επιστραφεί σε εμάς το προϊόν και δεν ευθυνόμαστε για τυχόν καθυστερήσεις πίστωσης του τιμήματος που δεν οφείλονται σε εμάς. Σε περίπτωση που για την παραγγελία η πληρωμή είχε εκτελεστεί μέσω τραπεζικού εμβάσματος ή με αντικαταβολή, η επιστροφή θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε υποδείξει στη φόρμα επιστροφής. Σε κάθε περίπτωση θα σας σταλεί σχετικό ενημερωτικό e-mail με το αποδεικτικό της μεταφοράς στη διεύθυνση email που είχατε δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας.

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Δεν ευθυνόμαστε και δεν θα αποζημιώσουμε καταναλωτή ούτε θα παράγει αποτελέσματα η υπαναχώρηση σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημία στα αγαθά από υπαιτιότητα του καταναλωτή ή σε περίπτωση χρήσης η οποία υπερβαίνει το αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν.2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο. Ενδεικτικά δεν δικαιούσθε άσκηση υπαναχώρησης σε προϊόντα  τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής όπως π.χ. εσώρουχα,  ακουστικά.

3. Ευθύνη και Εγγύηση (Ισχύει για Gadjets)
 

Η Eπιχείρηση, δεν είναι η ίδια Προμηθευτής και δεν παρέχει η ίδια εμπορική εγγύηση για διαρκή καταναλωτικά αγαθά με εκτιμώμενη πιθανή διάρκεια ζωής άνω των δύο (2) ετών.

Σε κάθε περίπτωση ισχύουν τα δικαιώματά του καταναλωτή από τη διετή νόμιμη εγγύηση, όπως αυτά εξειδικεύονται στο άρθρο 5 του Ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών όπως εκάστοτε ισχύει, καθώς και στα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα.

Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε από το www.the cart.gr, παρακαλούμε ανατρέξτε στις πληροφορίες του προϊόντος, καθώς και στη συσκευασία του προϊόντος. Επιπροσθέτως μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ιστοσελίδα του εκάστοτε Προμηθευτή και να ανατρέξετε και στα υπόλοιπα συνοδευτικά έγγραφα και στοιχεία τα οποία με ευθύνη του Προμηθευτή περιλαμβάνονται στο προϊόν, ιδίως αυτά τα οποία αφορούν πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση του προϊόντος.

Η εγγύηση κάθε διαρκούς καταναλωτικού προϊόντος έχει διάρκεια σύμφωνα με τον Προμηθευτή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφόσον: α) υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και η απόδειξη αγοράς συσκευής, β) δεν έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial No.) και γ) δεν εξαιρείται η βλάβη με βάση του έντυπου της εγγύησης του κατασκευαστή.

Ο Προμηθευτής  κάθε προϊόντος ορίζει τι ισχύει σχετικά με την εμπορική εγγύηση του εν λόγω προϊόντος ή υπηρεσίας, και ο τρόπος κάλυψης της εξαρτάται από και αποτελεί απόφαση αυτού και όχι του καταστήματός μας.

Για ορισμένα προϊόντα επιπρόσθετα προβλέπεται από Προμηθευτές η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival).

Η δυνατότητα αυτή, εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή, αφορά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αγορά και ισχύει συνήθως για λίγες ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (ισχύει διαφορετικός χρόνος για κάθε προϊόν από 3 έως 30 ημέρες ανάλογα με τον κατασκευαστή).

Στην περίπτωση που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθείται η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία αποκατάστασης εντός του προβλεπόμενου από την διαδικασία χρόνου.

Στην περίπτωση κατά την οποία προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν θα πρέπει να αποστέλλεται σε εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή σημείο επιστροφής για έλεγχο και έγκριση αντικατάστασης και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον εκάστοτε κατασκευαστή.

Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης πρέπει να προσέλθει στο κατάστημα με το προϊόν και την απόδειξη αγοράς (η συσκευασία είναι επιθυμητή), προκειμένου  η Επιχείρηση να προβεί σε οπτικό έλεγχο και να διαπιστώσει τη βλάβη.

Ειδικά για τα Οriginal Apple αξεσουάρ αν διαπιστωθεί ότι το πρόβλημα οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη (π.χ. σπασμένο αξεσουάρ, κομμένο καλώδιο κτλ.), ο πελάτης θα ενημερώνεται ότι το αξεσουάρ δεν μπορεί να αντικατασταθεί και ότι θα πρέπει να προβεί στην αγορά νέου αξεσουάρ.

Στην περίπτωση που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθείται η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία αποκατάστασης εντός του προβλεπόμενου από την διαδικασία χρόνου. Προκειμένου να λάβετε πλήρεις οδηγίες για την υπηρεσία αντικατάστασης DOA για το συγκεκριμένο προϊόν που σάς ενδιαφέρει θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Επιχείρηση με email στο thecartgr@gmail.com .

 

 

s
Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη δυνατή πλοήγησή σας. Μάθετε περισσότερα OK