Επιστροφή προϊόντων
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Έχετε το δικαίωμα αλλαγής στα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών «SPEEDEX COURIER» ή «ΕΛΤΑ COURIER», που παραλάβατε.
Αλλαγές πραγματοποιούνται μόνο και εφόσον έχετε έρθει πρώτα σε επικοινωνία μαζί μας τηλεφωνικά στο +(30) 2463400040 ( Δευτ.-Παρ.: 10.00-14.00 & Σαβ.: 10.00-14.00) και μόνο με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύουν τα εμπορεύματα.
Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας θα πρέπει τα προϊόντα να είναι στην ίδια κατάσταση με αυτή που τα παραλάβατε, αφόρετα και χωρίς καμία φθορά.
Στην περίπτωση που μας επιστραφεί προϊόν το οποίο υπέστη οποιαδήποτε φθορά, σε σχέση με την αρχική του κατάσταση η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να κινηθεί νομικά και με απαίτηση αποζημίωσης.
Τα έξοδα της αλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος και μας επιστρέψετε τα προϊόντα, με δική σας πρωτοβουλία, χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση μας, θα υπάρχει επιπρόσθετη χρέωση 7€, στην διαδικασία της αλλαγής.
Για λόγους υγεινής αλλαγές στα κοσμήματα & αξεσουάρ δεν γίνονται δεκτές.
Έχετε επίσης το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών που σας τα παρέδωσε («SPEEDEX COURIER» ή «ΕΛΤΑ COURIER») αν συντρέχουν οι κάτωθι λόγοι:
- Το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε.
- Το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα το οποίο διαπιστώσατε όταν ανοίξατε την συσκευασία του.
Σε αυτή την περίπτωση θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε άμεσα.
Στις δύο παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την επιχείρησή μας.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ακύρωση της παραγγελίας από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Επικοινωνήστε άμεσα στο τηλ: +(30) 2463400040 και ένας συνεργάτης θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η επιχείρηση την έχει ήδη εισπράξει, τότε η επιχείρηση οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή. Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την επιχείρηση (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην επιχείρηση), τότε η επιχείρηση υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η επιχείρηση θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.
ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Στις περιπτώσεις επιστροφής λόγο αναιτιολόγητης υπαναχώρησης ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση από απόσταση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον καταναλωτή και σε διάστημα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερών από τη μέρα που ανακοινώσατε στο κατάστημά μας την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Η δήλωση υπαναχώρησης του καταναλωτή πρέπει να γίνει εγγράφως ή σε άλλο σταθερό μέσο, καθώς το βάρος απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα, το φέρει ο ίδιος ο καταναλωτής.
Το κατάστημά μας θα σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από την σύμβαση. Ωστόσο η επιστροφή του τιμήματος μπορεί να πραγματοποιηθεί μέχρι να ληφθούν πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά.
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΔΕΜΑΤΟΣ ΕΑΝ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΟΙ:
Ο πελάτης δηλώσει υπαναχώρηση και αποστείλει το δέμα του ΧΩΡΙΣ να ενημερώσει προηγουμένως την εταιρεία.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβει η επιχείρηση το προϊόν.
Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος. Το τίμημα θα επιστραφεί στον αγοραστή με τον ίδιο τρόπο πληρωμής της παραγγελίας του.
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:
ΔΕΝ γίνεται υπαναχώρηση στην περίπτωση που τα προϊόντα που παραλάβατε επιθυμείτε να μας τα επιστρέψετε φορεμένα ή έχουν οποιασδήποτε μορφής φθορά.
ΔΕΝ γίνεται υπαναχώρηση στην περίπτωση που έχετε ξεπεράσει την προθεσμία επιστροφής.
ΔΕΝ γίνεται υπαναχώρηση στην περίπτωση που τα αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης.
ΔΕΝ γίνεται υπαναχώρηση στην περίπτωση που η αγορά έχει γίνει από επαγγελματία και η αγορά συνοδεύεται από το αντίστοιχο παραστατικό (τιμολόγιο) γιατί δεν είστε καταναλωτής κατά την έννοια του Ν.2251/94. Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.
ΔΕΝ γίνεται υπαναχώρηση στην περίπτωση που τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ εσώρουχα).